Some dreams fade away, but one always remains

Hej! Hur mår ni? För tillfället mår jag prima, jag sitter här hos min bästa vän och äter godis, mumma! :)
Skoldagen drog förbi rätt så fort, vi fick förresten reda på våra matteprov idag, jag fick 32/35, blev rikigt nöjd över resultatet eftersom jag är sämst på matte! :p Så det var tummen upp för det!

Jag hann även knäppa några dagens outfit- bilder idag efter lunch, sjukt dålig kvalité på bilderna - jag tog dom med mobilen, men det är ju bättre än ingenting? ;D





Idag hade jag på mig
En I ♥ my boyfriend t-shirt från Gina Tricot som jag lånat av Felicia,
ljusa jeansleggins som också kommer ifrån Gina, och en cardigan från Vero Moda.

Nu måste jag gå, Felicia ropar på mig, haha! Hoppas ni får en härlig eftermiddag så hörs vi ikväll! :)

Ida


Kommentarer
Postat av: Melad

Fin t-shirt !

2009-05-15 @ 17:51:01
URL: http://onlines.blogg.se/
Postat av: Ida Andersson

SVAR "Melad": Tack, den är ju dock inte min, men visst är den fin! ;D

2009-05-15 @ 19:28:27
URL: http://anderssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0