'Cause we have nothing left to weather

Det blev inte riktigt som jag sa om att vi skulle höras senare under dagen, men jag har inte riktigt haft ork till att skriva något inlägg, inspirationen har legat, och ligger, på noll!

Annars då, hur mår ni? Jag kan väl säga att det här inte precis är "min dag", jag kände redan imorse när jag fick ett oväntat SMS att den här dagen inte skulle bli en utav de bästa. Jag känner mig förvirrad och osäker, vi får hoppas att det blir bättre! Ikväll ska jag bara ta det lugnt framför tv;n och käka godis, en lugn kväll är vad jag behöver vill jag lova!

Förövrigt så arbetar jag på en header, det blir nog bara något enkelt såhär i början och den kommer nog upp inom några dagar.

Ha en superkväll!

Ida

Kommentarer
Postat av: Intenso

vad skönt med en lugn kväll :D

2009-05-16 @ 18:32:57
URL: http://intenso.blogg.se/
Postat av: Ida Andersson

SVAR "Intenso": Ja, det var verkligen skönt! :)

2009-05-17 @ 09:54:48
URL: http://anderssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0